Future crawler coming November

desertrunner

Active Member
Well some exciting news coming to our family. Little girl arriving early November and of course the first toy I bought her was a jeep. Definitely stole the announcement idea from someone on here (can't remember who) but we did a little photo shoot this morning for my wife to officially post tomorrow on monthers day.

IMG_20210508_165141.jpg IMG_20210508_165137.jpg

 

desertrunner

Active Member
Thanks! Excited, worried, freaking out a bit. Overall it will be fun I'm sure. Gotta teach her numbers quick so she can hand me sockets haha
 

Brute

Hooked
Man, that is awesome!...wishing you, your wife and little jeeper on the way all the very best!
 

desertrunner

Active Member
Congrats man! That's a cool reveal idea, better than starting a fire and burning down a county. Lol
Definitely can't claim I came up with that idea. I stole it from someone on here a few years back and it stuck in my head.
Congratulations! (y)
Thanks!!!
Man, that is awesome!...wishing you, your wife and little jeeper on the way all the very best!
And to think her first ride home is gonna be in a JKU with a 5.7 Hemi ;)
 

Ddays

Active Member
Thanks! Excited, worried, freaking out a bit. Overall it will be fun I'm sure. Gotta teach her numbers quick so she can hand me sockets haha
Congrats! Hopefully, someday she'll be shoving the old man outta the way and asking you to hand her a 10mm ;)
 

desertrunner

Active Member
Congrats! My daughter is due in about 4 weeks now. I guess covid has caused the people to try and rebuild the US population...haha. Too soon?
Yeah covid lock down and getting moved to Minot ND..... Not a whole lot else to do haha
Congrats! Hopefully, someday she'll be shoving the old man outta the way and asking you to hand her a 10mm ;)
I can only hope.... Maybe I can convince the wife to get a project jeep... You know gotta have a few years to get it ready for her haha
 
Top Bottom